လာေရာက္လည္ပတ္ သူအားလံုးမဂၤလာပါ ကၽြန္ေတာ္ ဒီ Blog ေလးမွာ ေနာက္ထပ္ Post မတင္ေတာ့ပါ လက္ရိွ Post အေဟာင္းေတြနဲ႔ ေနာက္ထပ္ Post အသစ္ေတြကို ဒီစာတမ္းေလးမွာႏွိပ္ျပီး ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ Blogger သစ္ေလးကို လာလည္ဖုိ႔ဖိတ္ေခၚပါတယ္

Photoshop CS4 (E-Book)


Photoshop ေလ့လာခ်င္တဲ့သူေတြ အတြက္ Photoshop CS4 အသံုးျပဳနည္းစာအုပ္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ဘေလာ့ဂ္မွာ မွ်ေဝလုိက္္ပါတယ္ လုိခ်င္တဲ့သူေတြ ေအာက္မွာေဒါင္းယူလုိက္ပါ ကၽြန္ေတာ္ ဘေလာ့ဂ္ေလးကို ေရာက္တုန္းေရာက္ခုိက္ေလးမွာ လုိအပ္တဲ့ ေဆာ့ဝဲလ္တစ္ခု (သို႔မဟုတ္) နည္းပညာေလးတစ္ခု ရရိွခဲ့တယ္ဆိုရင္ လာလည္ခဲ့သူအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ဝမ္းသာေနမွာပါ အဆင္ေျပရင္ Facebook Like ေလးနဲ႔အားေပးခဲ့ပါေနာ္ ဒီစာအုပ္ေလးကိုေတာ့ ေအာက္မွာေဒါင္းယူလုိက္ပါ။

                                             ဒီမွာယူပါ==>>Download


0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More